söndag 17 april 2011

Tema52 #12: Kärlek

8 kommentarer:

  1. Läcker färgskala i bilden och ljuset är fint! Jag gillar också kompositionen och själva motivet förstås! Riktigt, riktigt bra - och hjärtat kan förstås stå för kärlek. Men egentligen tycker jag hela bilden i sig är kärleksfull i sin helhet, mycket fin!

    SvaraRadera
  2. Jättefin bild, o perfekt för temat...härliga färger o bilden förmedlar absolut kärlek. Det som 'stör' mig är kanske okänsligt och "politically incorrect" av mig...undrar om personen i bilden har ett fysiskt annorlunda utseende, eller är det hur bilden är beskuren som ger det intrycket? Funderingen tar mig lite bort från där mitt fokus borde vara, dvs vid händerna och hjärtat. Men, overall, gillar fotot grymt...o kul att ha dig med i Tema 52 igen ;D

    SvaraRadera
  3. Tezzie - hehe Njaaa, det är ju Jack och hans haka, lite dubbelhaka sådär... om det är det du menar? :-)

    SvaraRadera
  4. Vilka mjuka fina softa färger,som passar till kärlekstemat, där blir hjärtat han håller i handen ett + ♥.

    Må så gott och hoppas barnen har blivit piggare från förkylningen.

    Kram Lissen

    SvaraRadera
  5. Äntligen är du tillbaka igen! Hoppades verkligen på att du inte hade gett upp utmaningen så lätt.

    Fin färgskala med varma toner, skönt kort skärpedjup och bra sammansättning och beskärning av bilden. Gillar hur hjärtat är placerat precis mitt i bilden och att sammansättingen trots detta funkar på bästa sätt. Väldigt bra gjort!

    SvaraRadera
  6. Vilket mysigt foto! Underbara färger och superfint ljus. Förstorade upp det så jag kunde läsa vad som står på hjärtat, och då blir det inte bara kärlek utan "älska hela dej själv" eller "livet" eller nåt sånt också. :-) Fin-fint!!!

    SvaraRadera
  7. En sån "comeback" :-) Kan bara hålla med föregående talara, kanonbra bild. Sköna färger etc. Me like!

    SvaraRadera
  8. Åh, vilken härlig bild! Kanonfin färgskala och passande motiv. Toppen!

    SvaraRadera