fredag 29 april 2011

Fredagsmys....

Så blevo det äntligen helg igen!

Påsklovet gick så snabbt och de fyra arbetsdagarna sedan dess har gått så långsamt. Sammanlagt känns det som att det har gått ett halvår sedan mars, det där med tid är inte helt lätt.

Jag har en massa funderingar kring jobb, det blir nog en lista med för- och nackdelar under helgen. Mycket att tänka på, mycket som händer, mycket ansvar och mycket oro.

Livet känns annars trevligt att leva. Träden blommar, himlen är blå, familjen är tillsammans... det blir inte så mycket bättre än så här, på det stora hela, tycker jag. Visst finns det detaljarbete, men om det inte funnits det hade livet varit rätt tråkigt. Jag är nöjd, jag hoppas min familj känner likadant!

Fredagsmys, förresten... en kaffe och glass från Ben&Jerrys.... hur gött som helst med en god bok och solglajorna på... Ha en bra fredag, mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar