tisdag 5 april 2011

Sjukdag

Idag hade jag tänkt sova bort hela dagen, alternativt kollat på TV utan att röra mig allt för mycket från soffan. Jag är förkyld och skittrött, komplett slut i kroppen. Men det blir inte riktigt som man tänkt sig. J2 har hostat och snorat i natt så att skicka iväg honom till dagis kändes rätt taskigt, särskilt som jag själv skulle vara hemma och kurera mig, så han fick vara hemma. Det betyder dock att jag inte kunnat följa planen, för fastän vi har hängt framför TVn ett bra tag har det inte varit något jag har velat titta på. Och Det visade sig att han ändå är piggare än mig, för nu vill han ut och cykla, vilket jag verkligen inte orkar.

Tur att vi har så stor lägenhet att han kan trampa runt här inne, även om han inte är helt nöjd med det.... (och tur att han roar sig själv ganska bra ändå!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar