fredag 15 april 2011

Påsklov!!!

Det här är surrealistiskt för mig - påsklov i dagarna tio! I kväll är jag så trött så trött, men annars känner jag mig ganska full av energi. Kanske det bara håller i sig till frukost i morgon, kanske ända till nästa vecka, vem vet. Jag har också varit på intervju idag, och även om jobbet låter intressant så verkar det dessutom väldigt tungt och det kommer inte handla om mycket undervisning. Jag är ju lite tudelad där, för undervisningen är ju roligt, samtidigt som den där andra biten ger väldigt mycket. Intervjun gick i alla fall bra, jag känner så här i efterhand inte att jag gjort bort mig på något sätt, och det är ju bra. Dessutom känns det bra att veta att om jag inte får detta jobbet så har jag en plats där jag är nu. Och vissa elever kommer bli svårare än andra att släppa, det kan jag då säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar