söndag 2 maj 2010

Tanken var väl god

Jag tänkte bege mig ner till stadsparken med barnen idag. J2 är redo. Jag är redo. Men så har vi miss Thang som envisas med att inte lyssna (och som dessutom trashar mig inför lillebror i detta nu "mamma är fjantig"), så frågan är när vi (om vi) kommer iväg. Ingenting har vi hemma att fika på, bara en banan. Ingen cash har vi löst hemma heller... *suck* Får se hur detta går. Jag hoppas på fototillfällen i alla fall eftersom vädret är strålande för första gången på flera dar.

1 kommentar:

  1. Jobbig ålder, det där med J1...Pojken har börjat lite åt samma håll; kanske inte lika tydligt än, men då man säger något åt honom eller påminner om nåt, så får man direkt ett stort suckande med en 'mamma du e så dum' ton till rösten "MamMA...jag VET ju det reDAN"...och ögonen rullas in så man skulle tro dom fastnar där inne ;D

    Hoppas ni kom er iväg och att du fick lite mamma-foto tid :D Ha en toppen vecka, min vän!

    SvaraRadera