fredag 14 maj 2010

Hittills denna fredag

Jag hade tänkt klaga på vädret, men jag orkar inte.
Istället tänkte jag berätta om min mysiga förmiddag!
J2 ramlade ur vår säng (som är HÖG) i morse, precis när vi båda började vakna till. Det var ju så klart ingen mysig start på dagen, men han slog sig inte som tur var. Sen kollade han/vi på Teletubbies, åt frukost (bara halv macka och ett glas vatten på golvet då), byggde med Duplo och tågbana, sen kom syster yster på kortvisit innan hon skulle till jobbet, och jag och J2 gick till bussen och drog in till stan. J2 tycker om att åka buss, det blir ju inte att man gör det så ofta, så vi satt och gosade och tittade på bilar/bussar/lastbilar som körde förbi. Gick en runda på stan för att hitta doppresent till Morris i morgon, J2 fick en liten bil, vi gick vidare till Åhléns för att köpa vax till mitt hår för tänka sig, igår tog det slut och jag har fått gå med keps idag! Sen tog vi bussen tillbaka och hoppade av vid Donken. J2 var rätt trött och då brukar han inte äta så mycket utan bara kasta maten omkring sig, men att åka till Donken var en hit, han åt mycket - allt doppat i currydipp. Efter maten gick vi hem och hoppade direkt i säng utan att passera GÅ och där tog det tre minuter innan J2 somnade, själv hann jag inte bli trött utan har laddat kaffekokaren och tänker scrappa lite. 
Torka golv kan man göra en annan dag... 

1 kommentar:

  1. Vilken mys-dag! (ja, förutom att trilla ur sängen, dvs) Det är inte ofta man får kvalitets tid med bara EN av dom åt gången...det är till att njuta då det händer!

    SvaraRadera