måndag 3 maj 2010

Fler artisterier

Så här är det. Jag gillar en del musik, men om jag stöter på något nytt så orkar jag aldrig ta reda på vad det är jag hör. Och mainstream som jag är så gillar jag ganska mycket av det som visas på American Idol, nåt jag kanske borde skämmas för att erkänna, men det orkar jag inte. Som tur är har jag en man som älskar musik. Ja, det är tur i detta fallet, inte när han spelar sin musik... ;-) Här kommer i alla fall en av mina nya favoriter, som min älskling hittat åt mig. Inte så svårt, men att han har lagt ner lite tid på det tycker jag var himla sött.
Lady Antebellum - Need you now.

3 kommentarer:

  1. Vad är atristerier? Kul att du uppskattar arbetet man lägger ner på dig ;)

    SvaraRadera
  2. jejeje, ändrat nu. Är du gift med en svensklärare eller?

    SvaraRadera
  3. Man får väl gilla vilken musik man vill, det gör jag! :D
    Den här låten är ju faktiskt bra och absolut inget att skämmas för att man gillar!

    SvaraRadera