lördag 28 november 2009

"Vi har jobbat så hårt!"

J1 tycker att vi har jobbat såååå hårt med att städa upp i hennes rum nu den senaste timmen. Jag ställer mig tveksam till det där vi eftersom jag tycker att det nog är mest jag som har jobbat hårt. Egentligen förstår jag inte själv meningen med att städa undan alla leksaker innan hennes kompisar kommer, det är rätt givet hur det kommer se ut efter 20 minuter ändå. Nåja, jag känner inte att jag behöver skämmas just nu i alla fall, det ser ganska prydligt ut här hemma, även om man nog till stor del kan tacka alla kvadratmeter för det. Det är klart lättare att sprida skiten än det var förut.

Nu är det nog dags att laga lite lunch. J2 har sovit i 1,5h och när han vaknar är det tajm att käka och sen röja det sista, sen har faktiskt klockan blivit kalas-dags. Så kändes det inte i morse när jag talade om för J1 att det var 9 timmar till kalaset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar