onsdag 25 november 2009

Glada laxar vs hängbraxar

Yes! Äntligen! Idag har jag och syrran verkligen tagit oss i kragen, köpt ett klippkort i simhallen och varit och simmat 40 minuter. Det faktum att jag faktiskt bor mindre än tre minuters från badhuset gör att det liksom inte finns några undanflyter. Visst, visst, jag var inte så sugen varken på väg dit eller i omklädningsrummet, men jag visste å andra sidan att jag skulle vara nöjd efteråt, och det är jag också. Nice!

Och rubriken då? De glada laxarna var simklubben på banorna brevid som simmade så det skvätte och skvalpade på både längden och tvären. Hängbraxarna...? Gissa det och vinn en volvo!

1 kommentar:

  1. Haha jag har faktiskt en bild på en hängbrax på min blogg fårn förra året. Det är mitt bästa uttryck! kolla udner rubriken hängbrax får du se ett kort på hur de ser ut här i roslagen ;)
    <3

    SvaraRadera