fredag 6 november 2009

Freitag, ja.

Jag kan böja benet tillräckligt för att inta min favoritställning framför datorn! Visserligen gör det ont, men det är det värt, första gången på två veckor som jag kan kroka i en fot i knävecket på det andra benet.

Igår fick vi vaccin i skolan. Lärare hör (konstigt nog) inte till högriskyrkena, så vi skulle följa med eleverna för att vaccinera sig men själva skulle vi som sagt inte få något. (är inte det ganska underligt - vad gör de om alla lärare blir sjuka men eleverna är friska?) Hur som helst hade Skolstaden dealat lite och alla som ville fick vaccinera sig samtidigt som klassen. Så nu är alla i familjen besprutade, utom J2 som är för liten. Det var många i klassen som tog sprutan, tvärtemot många andra klasser.

Idag har J1 och jag målat en tavla. Bild kommer senare, när jag fått upp den på en vägg och kan fotografera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar