tisdag 30 augusti 2011

Ännu en dag till ända.

Ja, dagen är till ända klockan sju på kvällen. När barnen sover (vilket de inte gör riktigt än, men snart) sätts TV:n igång, och där tar hjärnaktiviteten slut.


I sommar har jag kollat på en massa TV, precis som vanligt. Men istället för alla tusen TV-serier som jag brukar ha koll på, har jag enbart tittat på So You Think You Can Dance och Entourage. Jag har alltid velat se Entourage men aldrig kommit till skott. Nu kom vi till skott. Vi har kollat på alla säsonger rakt upp och ner, och nu har vi till och med kommit ifatt "verkligheten" i USA. Det allra tråkigaste med att vara i kapp med en serie är att det tar så fasligt lång tid innan man får se nästa avsnitt. En hel vecka! Och med just Entourage känns det som att en vecka är en månad, som att man tappat kontakten med en vän.

Stackars mig sen också, för just nu är vi inne på sista säsongen, och det är vaddå - typ ett eller två avsnitt kvar?! Vad ska jag ägna min höst åt nu, liksom?

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar!Kul att du kikade in har missat dina spännande inlägg då Nollanns 52tema rann ut i sanden.Synd, var kul men jag fick som vanligt noja då jag så svårt för "måsten". Är för gammal för det!?
    Håller fullständigt med dig att det är intresant att veta om bilden är photoshopad. Undrar också många gånger om man kan få till bilderna utan hjälp.Ska nog börja berätta själv vad man ev gjort.
    Ser att jag har missat serien du följer. Verkar spännande. Har den ett "riktigt" slut tro? Klarar inte av serier som aldrig tar slut! Har börtaj kika på "The event", får se om jag orkar nu till höste.
    Ha det gott!

    SvaraRadera