måndag 29 augusti 2011

Är detta året då...

...jag lär mig börja använda min kalender ordentligt?

Det händer en massa massa saker på jobbet, mycket papper som ska fixas, allt ska dokumenteras, det rullar på i en faslig fart. Egentligen har jag det ganska lätt, jag har i stort sett bara tre klasser att hålla reda på. Men jag har skrivbordsförvaring modell högar, och allt läggs just nu i förvirrade högar! "Kan vara bra att ha sen", "ska användas i morgon", "bör göras omgående"... Och sen hamnar papprena lite fel. Och så blir det lite kaos. Och så tror jag att jag börja lida av koncentrationssvårigheter, för jag får då inget gjort! Dag ett av arbete i form av lektioner och jag är nämligen liiiiite förvirrad över vad som ska göras, har gjorts och måste göras.

Men det löser sig nog.

1 kommentar:

  1. Välkommen i gänget, jag känner igen mig totalt :)!

    SvaraRadera