fredag 26 augusti 2011

Mitt tusende inlägg!

Neeej, nu kan jag inte skjuta upp mitt tusende inlägg längre! En tillbakablick på de år jag skrivit kanske hade varit på sin plats, men det blir plötligt bara så stort och så blir det inte gjort, och då struntar jag hellre i det. Grattis till mig på tusendeinläggsdagen!

foto taget av Jack

För övrigt har jag haft en vecka med information och lära-känna-elever-aktiviteter så att det stått härliga till. Det har varit riktigt roligt och jag tror jag har ganska bra koll på min klass. Nu återstår bara att träffa niorna och lära känna dem också, vilket blir på lektionstid nästa vecka. Jag tror att jag är på det klara med vad jag ska undervisa i ett tag fram över, det är bara lite förvirrat just nu. Tur att jag är så trött efter dagens vandring i skogen (en mil, kvavt som tusan) att jag inte orkar oroa mig. Det är ju trots allt fredag.

Just det ja. Jag vill inte ropa hej innan kontrakt är skrivna, men vi har kontraktskrivningstid på torsdag, sedan är drömmen om ett eget sommarhus inte längre en dröm. Snabbt jobbat va?

4 kommentarer:

  1. Grattis, bra jobbat - jag har en bit kvar till mitt 1000:e inlägg *s*
    Ett GRATTIS till, en sommarstuga är aldrig helt fel hoppas ni får underbara dagar o minnen där framöver *kram*

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild på dej!

    Håller tummarna för sommarhuset..........

    Kram Lissen

    SvaraRadera
  3. Duktigt! Jättesött och fint kort på dig också!

    SvaraRadera
  4. Grattis till 1000!!! O, grattis på förhand till sommarstugan! Va underbart :)

    Jättefint foto på dig...bra jobbat, Jack!

    SvaraRadera