fredag 23 april 2010

Titel?

Jag har skrivit ett inlägg om det förut, för så där ett år sen när jag började blogga. Och det är fortfarande så. Att jag inte förstår varför jag inte lyssnar på musik oftare för jag blir så LYCKLIG! (I alla fall när jag får välja själv) Allra helst vill jag pumpa på hög volym och sjunga till, men då ska det helst inte vara någon hemma. Mitt andraval är att gå med musik i öronen när jag åker tåg, sitter på bussar, vandrar på stan.... Det blir liksom till ett soundtrack av det man ser och det gör mig också så himla lycklig! Fast egentligen vill jag sjunga med då också och det låter kanske inte så bra som man hade kunnat hoppats på.... :-) Å nu är det ju så att precis som för ett år sedan är det herr Lambert jag är lite kär i. Ja, inte i honom, men musiken...

1 kommentar:

  1. Tidigare ikväll satt jag och tittade på "Så ska det låta" och "Hotel California" sjöngs som ett svar. Då sjöng jag med högt och irriterade mig på att laget sjöng fel. Sen fick jag skrattanfall för Higgins började också "sjunga" i soffhörnet bredvid mig. Vet inte om han tycket det lät illa när jag sjöng eller om han sjöng med för att han också tyckte det var en bra låt! :D

    SvaraRadera