torsdag 22 april 2010

Oj Aj!

Lyssna på det här ytterst löjliga! Jag har träningsvärk!! För att i förrgår fanns det inget på TV och jag hade tråkigt, ingen P hemma för han var på jobb. Så då tog jag fram Wii Fitness och gjorde lite grejer. Och det som gör ont idag är några muskler i ryggen som jag inte ens visste existerade, därför att jag gjorde någon jobbig yoga-pose. Känns ju ytterst fånigt, men jag ska ändå fortsätta med det för det var ju roligt också. Igår hade jag dock ingen ork efter att ha suttit framför datorn hela kvällen och skrivit jobbansökningar.Då blev det direkt från datorn till TV:n där jag tittade på "What not to wear" - och tjejen de visade igår hade precis alla mina kläder på sig.... Hmmmm... Ska jag ta det som en hint kanske? Jadå. Men jag tänker inte ändra stil förrän jag får plats i såna kläder som jag verkligen vill ha... Nästa vår. Då!

2 kommentarer:

  1. Visst är det konstigt när man plötsligt upptäcker att man har muskler man inte visste fanns! Det finns många såna i ryggen vet jag av egen erfarenhet. Vid närmare eftertanke borde jag nog se efter om jag har mina okända muskler kvar.

    SvaraRadera
  2. Vilken sorts kläder är önskedrömmen?

    Jag tycker du är jätteduktig, fast det i bland går åt fel håll, men de gångerna behövs också!

    Kram Helene

    SvaraRadera