tisdag 13 april 2010

Det är jag det.


Smartare än cash. Vecka sju och Jag har gått upp istället för ner. Första tanken är helvete. Jag vet att det beror på kvinnligheter som jag inte kan styra över, men det gör mig inte mindre deprimerad, jag har ju verkligen inte gjort nåt fel denna veckan... Andra tanken är att jag ska köpa ett stort marabou och trycka in i fejan som tröst. Men i ärlighetens namn är jag inte sugen på att sabotera för mig själv, så jag tänker låta bli. Jag är helt enkelt smartare än cash, eller hur? ;)

3 kommentarer:

  1. Bra inställning tycker jag!!!
    Skiva ett äpple och ät istället det är mycket godare :)
    kram syrran

    SvaraRadera
  2. Klart du är smartare än cash! Det går upp och ner, det bara är så, och vissa saker kan man ju faktiskt inte råda över, så det så! Det är bara att fortsätta vara smartare än all cash i världen.

    SvaraRadera
  3. Bra, tjejen! Hang in there :D

    SvaraRadera