onsdag 21 april 2010

Mina svarta cityshorts

Ja, hörrni! Jag fick en tokig idé idag och provade mina svarta cityshorts som jag köpte innan vi åkte till Kreta för snart tre år sedan. Eftersom vi bodde på landet när vi var där tycke jag aldrig att det var läge att ha dem på mig, och sen visade det sig att jag var gravid när jag kom hem (how did that happen?!) och så kunde jag inte ha dem av den anledningen. Sen förlorade vi barnet på hösten. Och jag blev gravid med J2 på vintern så jag var höggravid under sommaren nollåtta. Förra sommaren provade jag shortsen men kunde inte knäppa dem... Alltså, vad jag skulle komma fram till var, att när jag provade dem idag så kunde jag både knäppa dem OCH böja mig ner utan att tappa andan! Så i sommar ska jag nog använda mina alldeles nya, gamla shorts. Nice!

4 kommentarer:

  1. Grattis du är duktig!! Hejja dig lilla raring :)

    SvaraRadera
  2. Kul att du äntligen kan använda dina cityshorts! Det blir ju som något nytt utan att ha gjort av med pengar!

    SvaraRadera