söndag 25 april 2010

Söndagmorgon

Det är inte illa att vägra stiga upp 5.15 när barnen vaknar, att somna om till halv åtta och vakna till nybakt bröd. Jag brukar inte vägra, men igår var jag hos en kompis och scrappade och drack vin. Jag kan inte minnas när jag drack vin sist, eller alkohol överhuvudtaget. Hur som helst var det väldigt trevligt och vi fick båda något gjort. Och som sagt, sen nybakt bröd idag. Jag tror jag sa till P att det var skitgott. En stund senare sa J1 att det var skitgott. Det lät inte så fint. Ännu en liten stund senare sa hon att det var svettgott. Ehm. Ja :-D

2 kommentarer:

  1. LOL! Visst får man vara försiktig med vad man säger framför de kortväxta!? :D Svettgott nybakat bröd låter som ett underbaaaart sätt att vaka på!

    Ha en super vecka!

    SvaraRadera