onsdag 28 april 2010

Lite deppig

Jag känner mig lite deppig. Det började redan igår då jag smällde i mig det ena efter det andra i ren .. deppighet. Jag vet att jag ska tänka "är det hunger eller begär?" och "hur mår jag egentligen?" varje gång jag blir sugen på något, och faktiskt så hjäper det för det mesta. Och ja, jag konstaterade att "det är begär" och "jag är deppig", men att gå därifrån till att inte äta choklad och glass.... Tja, det funkade inte så bra. Sen mådde jag i och för sig som jag förtjänade efteråt. Och nu är det en ny dag så det är inget jag går och gräver ner mig för, vilket ju är hälsosamt tänkt. Men jag är ändå lite deppig. Jag vill verkligen inte gå på anställningsintervju idag, men har ändå sminkat mig (och mina elever tycker att jag är sååå sööööt när jag anstränger mig lite)... Blä. Nu börjar dessutom lektionen igen.

2 kommentarer:

  1. Hoppas det gick bra idag!!! Håller båda tummarna :D

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt känns bättre nu och att intervjun gick bra!

    SvaraRadera