fredag 30 oktober 2009

Tandläkare/flytta

Kortis.

Idag (om 1,5 h) ska jag till tandläkaren och rotfylla klart tanden. Jag hoppas verkligen det blir smärtfritt denna gången, jag har inte lust att äta fler värktabletter (även om jag iofs käkar Ipren för mitt knä - när jag kommer ihåg det).

Efter lunch åker vi till Lund för att lasta in lite mer saker, vi lyckades packa ner nästan hela köket igårkväll så enda hindret att få ner sakerna är att de inte får plats i bilen. Fortfarande känns det hopplöst mycket här hemma, men bara det faktum att nästan alla skåp är tomma är ju ett plus, även om man som sagt inte ser det som är tomt utan det som är kvar. När vi är i storstan ska vi dessutom passa på att storhandla på Willys så att det finns mat när vi kommer ner i morgon. Om de satt tillbaka tvättmaskinen (vilket de borde ha gjort) så ska vi även dra en maskin tvätt så att det finns rena kläder till måndag när det är dags för jobb igen (herregud, det har snart gått en hel vecka!).

Jag tror att det var idag internet skulle stängas av också. Men jag fortsätter ju med mobilbloggandet, så ingen behöver sakna uppdateringar iaf ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar