söndag 25 december 2011

Du vet att du är medelålders när...

...du får ett hemmaSPA i julklapp, blir nöjd, och hoppar i badet fast du egentligen inte tycker om att bada!


Grejerna på bilden är iofs inte hemmaSPA utan hotellgratisgrejer (från Köpenhamnsbesöket). Men hur som helst. Det var väldigt skönt att låsa in sig i badrummet, tända ljus, lyssna på Adele (som jag också fick i julklapp), läsa bok och skrubba av sig en lång innedag med leksaksbygge och leksaks..lek.

I morgon blir det en utedag istället, i stugan!

1 kommentar:

  1. Tycker det låter jätteskönt och jag är ju mitt i livet som det så vackert heter.

    Ska börja läsa en bok som heter Dödergök, av Katarina Wennstam. Lånat av dottern. Får se vad jag tycker.

    God fortsättning på det nya året.
    Nu har jag läst flera av dina inlägg, så jag kommit ifatt lite.

    // Lissen

    SvaraRadera