tisdag 27 december 2011

Det visste du inte!

(och inte jag heller!)
Det vill säga att jag faktiskt tycker att det är jätteirriterande med sågspån på golvet! Det ska helt enkelt inte vara på golvet, utan antingen i buren eller i dammsugaren. Lava ska få fetta på sig lite, sen ska hon få bo ute på balkongen. Hon har ju trots allt en utebur och det kan passa utmärkt på en inglasad balkong. Hon behöver som sagt bara lägga på sig lite först, för hon är litta mager.

En annan sak jag inte visste för ett par dagar sedan var att jag önskar mig en ny dammsugare i julklapp. Tänk om jag hade kommit på det före julafton, då kanske tomten haft en med sig?! Förmodligen inte, eftersom det var jag som var tomte i år...

1 kommentar:

  1. Passa på och skaffa en ny nu då när det är rea...

    SvaraRadera