måndag 6 juni 2011

Vem gillar inte en utmaning...?

Så P och hans musikfantaster till vänner håller på med en utmaning på facebook som går ut på att man under 30 dagar ska posta en låt till ett givet "tema". Det tycker jag låter lite roligt, fast jag har ingen lust att aktivera mig på facebook i någon grupp, och inte nog med att jag högaktningsfullt struntar i vad andras "svar" på utmaningen är, jag bryr mig inte heller om ifall någon vill läsa min lista. Var bättre då att publicera denna lista än på min egen blogg. Read it och leave it, liksom.

Day 01 - your favorite song

Min favoritlåt. Jahaja. Tänk om jag inte har någon då? Eller om jag har massor och inte på rak arm kan plocka ut en enda? Fast det kan jag. En av dom som alltid kommer hänga med. Lyssnar ni på min musiklista lär ni få höra en det från det bästa årtiondet i världen när det gäller musik.



Alphaville - Forever Young
80-talet.
I wanna live there!

1 kommentar:

  1. JAG MED!

    Min födelsefest i år när jag nollar har jag temat 80-tal på, är så underbat att frossa i låtar från den tiden.
    /MB

    SvaraRadera