söndag 19 juni 2011

Är det där jag?

Idag ska jag läga upp en låt som ingen skulle kunna gissa att jag gillar. Det betyder att allt poppigt 80-tal går bort direkt. Men vad kan man inte tro att jag gillar? Om man tittar på mig, vad tror man då att jag lyssnar på? Jag frågade en klass en gång och de gissade på dansband, förmodligen för att min klädstil är totalt obefintlig.
Jag skulle vilja vara lite mer "stilren", så att man skulle kunna gissa vad jag gillar för musik, men det är ju svårt om man gillar lite allt möjligt. Häromdagen lyssnade jag i alla fall på denna låten, och den gillar jag ju.
Kunde ni gissat det, utifrån vad jag lagt upp tidigare, och utifrån hur jag ser ut?

Day 14 - a song that no one would expect you to love





Riktiga instrument, tempo, hårt, det är inte att förakta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar