torsdag 30 juni 2011

Välkommen hem!

ÅH!! Hem ljuva hem!!

Känslan när man stiger in i sitt eget hem för första gången på läääänge (jaja, en vecka, men det känns längre).. Och man liksom blir förvånad över hur ljust det är. Och högt till tak. Och hur lite saker det är överallt. Det är helt underbart!!! Det är visserligen väldigt vitt hemma hos oss, men det är bara max 5 cm högre i tak än standardhöjden. Men kombinera det med att vi inte har så mycket grejer, och vips känns det luuuuftigt!!

Dessutom kan ni föreställa er detta: Om det var möjligt skulle jag just nu sitta och krama min dator hårt, och pussa den lite också, samtidigt som jag skriver på mina kära tangenter!! Och så måste jag nog tillägga att den här datorn inte på något sätt är optimal, jag känner hur varm den är där jag vilar handlederna. Men ändå, mentalt sitter jag just nu och kramar och pussar min dator.

Hem LJUVA hem!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar