tisdag 10 maj 2011

Sorgligt ju

Jag är inte den som normalt sitter och tycker att det är jobbigt att ge bort saker hit och dit. Jag skänker bort kläder och leksaker till höger och vänster och är på det stora hela bara glad om någon vill ha våra grejer så att vi själva slipper översvämmas. (förutsatt att man åtminstone säger "tack" när man får grejerna...) Men så ikväll ska en kompis' dotter komma förbi och låna/eventuellt köpa vår bärsele som jag har använt sååååå mycket till J2. Och då plötsligt slår det mig, när jag provar den för att se så att allt funkar som det ska, att nu har jag inga bebisar längre! Det är nästan så att det skriker inombords att en trea kanske hade varit okej ändå...?! Så mycket min kära, underbara, jättebraa sele varit med om!!!
(känner ni någon som funderar på sele så tipsa om MANDUCA)


Men alltså, ingen sele, inget bärande tätt tätt.... Mina bebisar har blivit stora!!!!

2 kommentarer:

  1. Kom ihåg att jag tänkte så, men det blev 2 tjejer och inga fler.

    SvaraRadera
  2. Det är aldrig för sent för en sladdis *titta på mig*

    SvaraRadera