onsdag 4 maj 2011

Jag - en kanarieknarkare!

"Jag klarar inte en hel vinter hemma, vi måste åka någonstans! Vi måste boka något! Nu!"
"Men vart ska vi åka då, vi kan ju inte vara borta hur länge som helst, det kostar liksom pengar att åka bort, vi kan inte flyga för långt, det måste vara varmt...."
"Vi kan inte vara borta över jul i år igen trots att det var så himla skönt."
"Vart ska vi åka?"
"Vart ska vi åka?"

*Resa till Gran Canaria bokad. Två veckor i februari.*

(Aldrig trodde jag när jag först satte min fot på kanarisk mark att det skulle vara en årligen återkommande händelse!!!!)

(Ja, jag bytte rubrik, det lät inte lika bra ett par timmar senare som när jag skrev inlägget på morgonen... Hmm.)

2 kommentarer:

  1. Jag då, som flyttade till en Kanarieö. And I love it!

    SvaraRadera
  2. Jag kan flytta in hos dig, visst behövs det svensklärare och en undersköterska på lanza? ;-)

    SvaraRadera