söndag 12 december 2010

Det börjar ordna upp sig

Jag har skrivit klart min tenta och skickat in den. Inget mästerverk, direkt, men det bryr jag mig mindre om. Den är åtminstone inlämnad, och ännu en tyngd har släppt från mina axlar. En annan sak som stressat mig den senaste månaden är Det Onämnbara. Jag kan alltså inte skriva vad det är, men jag hoppas att det är ur vägen nu så att jag kan slippa oroa mig kring det. Så onödigt att Det Onämnbara ens fick en chans att för en tid förstöra mitt liv sådär...

Det jag mest tänker på nu är packningen. P säger att det fortfarande är gott om tid, men jag håller inte riktigt med. Det är två dagar kvar, varav jag är uppbokad kvällstid efter jobbet båda två! Det är ju lite stressande förstås, men samtidigt inget som inte P klarar av, väl? Hmm. Jag hade tänkt käka lite morötter och slökolla på TV:n, men nu blir jag lite orolig... Jag bör nog börja packa istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar