måndag 13 december 2010

Orkar, orkar inte


Men jag gör det ändå. Orkar, alltså. Egentligen vill jag hem till P för jag älskar honom, men nu har jag jobbat till fem och sedan varit på Helsingborgs-stan med en kompis. Jag sitter på tåget och väntar på att det ska komma en förare som kan köra, men det går ju lite segt.. när jag kommer till rätt stad ska jag hem till en annan kompis och dricka lite te. Fast jag som sagt helst skulle vilja åka hem till P. Men. Nu är det inte många timmar tills vi åker och då kommer jag kunna vara med honom och barnen ganska ostört i två hela veckor, och när man vet det, då har man faktiskt ork kvar att också träffa vänner.

Frågan är om jag ska byta tåg eftersom det inte finns någon förare på detta och nästa, direkttåget, kommer om bara tio minuter. Förutsatt att det inte blir förseningar där också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar