fredag 10 december 2010

Yeehaaa!

Jag har bokat biljetter till Robyns konsert i Amsterdam den 14 mars! So freaking great!!! David är här denna helgen och när jag såg att biljetter till konserten släppts så var jag bara tvungen att fråga.... får vi komma och hälsa på då? Vi hade planerat en resa till Amsterdam i april, men hey, mars funkar lika bra, och han blev ju bara glad, så nu har jag köpt biljetterna! Inte var det särskilt dyrt heller, 45 euro för två biljetter. Och flyget går på ca 1200:- t&r för både mig och P. Så nu behöver vi någon som kan barnvakta i två dar, men det tror jag nog kan lösa sig, eller hur syrran/mamma/pappa? Jag har alltid velat åka till Amsterdam, ändå sedan jag var typ tolv och började heja på Holland i fotboll. Nu, äntligen, 20 år senare....!

Att vi ska åka iväg till Gran Canaria om fem dagar har jag å andra sidan inte fattat än, men det börjar bli läge att fundera på vad man ska packa... Har vi ens någon väska som funkar...? Hmm... Det får bli helgens projekt, jämte att skriva klart hemtentan och ta hand om barnen... Och umgås med David och Jan.
Lovely!

1 kommentar:

  1. Men va fasiken nu är jag AVIS! Verkligen! Amsterdam är ju mina kvarter!
    kram

    SvaraRadera