torsdag 16 december 2010

Nu ár vi hár!

Det var helt otroligt igàr, att bara sátta sig pà stranden, blicka ut óver det turkosa havet, se barnen leka i vattenbrynet i blója respektive trosor, och bara njuta! Och dessutom tánka att det var den 15 december!!! Jag tror absolut att jag kan bli beroende av att àka utomlands under vintern, det kánns ánnu mer rátt efter att ha spenderat fórmiddagen med att gà till Puerto Rico via strandpromenaden, kópa en glass pà halva vágen och sedan leka med barnen i vattnet... De har varit sà duktiga, bàde pà flygresan hit och sedan ocksà (áven om J1 visserligen beter sig som en ákta femàring bitvis), och det á sà roligt att nu bada med J2, som i vanliga fall inte vill sitta ner i badkaret, men som idag har velat leka och doppa hela sig! Tyvárr lite mórka moln pà himlen dár, han tar sig fór órat och har fàtt alvedon med fórhoppning om att det inte blir allvarligare án sà.

Jag ligger efter med min 365-utmaning (fotograferingen), men det kánns som att jag kan fotografera ifatt hár, sedan gáller det att mass-posta i den andra bloggen nár vi kommer hem, man vill ju inte misslyckas nár det ár sà nára!

1 kommentar:

  1. Hääärligt att höra du njuter så...det är du mycket värd <3 O, blir mycket kul att se dina foto när du kommer hem...själv e jag ca 100 bilder efter i 365 utmaningen...det gäller att RIKTIGT mass-posta hos mig ;D

    Ha det bra, nu!!!

    SvaraRadera