lördag 30 oktober 2010

TV-tips

Det trodde jag väl aldrig, att jag skulle rekommendera ett TV-program på en svensk kanal.. Jag som oftast bara tittar på amerikanska serier (Moderna Family, Project Runway, Grey's Anatomy, Americas Next Top Model *skäms*, yada yada...). Men så igår hade jag inget att titta på och då hittade jag första avsnittet av Så mycket bättre... Jomen tjena! Hur genombra var inte det då? Det är till och med så att jag kommer titta på det live på TVn idag, jag som aldrig brukar passa några tider utan tittar när jag själv känner för det. Först tänkte jag att Christer Sandelin, han suger ju, varför är han med? Men även om han inte sjunger så bra så ska det bli riktigt roligt att höra Petter och Lasse Berghagen tolka de gamla hitsen från åttitalet. Och Lill-Babs tolkar Petter?! För att inte tala om DiLeva som bara helt klart var bäst i första avsnittet. Säga vad man vill om den snubben, men han är bra. Faktiskt.

I övrigt tänker jag försöka mig på en liten grej här hemma idag, nämligen att sticka till stan med barnen och gå på martinéfilm. Inte att det vore konstigt att gå på bio (även om det är premiär för J2), men det är mitt i J2s sovtid... Jag vet inte hur lyckat det är, men det återstår väl att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar