fredag 22 oktober 2010

På väg mot medelåldern

Så var man ett år äldre igen. Det spelar mindre roll, faktiskt. Jag hade tänkt ligga kvar i sängen en extra timme, för jobbet lockar inte efter en skitdag som igår. Men så insåg jag, som vanligt, att det inte finns tid att ta det lugnt, inte ens på sin födelsedag, så 14 minuter innan bussen skulle gå gick jag upp. Och nej, jag har inte duschat idag. Någon frukost hann jag inte heller med, men det fina i att vara vuxen är att man gör som man själv vill. Att därför äta en glass till frukost, på väg till bussen, på sin egen födelsedag, är heeelt okej!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS!!! Hoppas verkligen din dag ser bättre ut idag o att du blir ordentligt uppvaktad :)

    O födelsedagsglass för frukost låter riktigt gott ;D

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen!!!!
    Ha en skön dag!Kramiz på dej...:)

    SvaraRadera