fredag 8 oktober 2010

Min vän fyller ett år...

Ja, ett år på nätet, alltså!
Själv fyllde jag ett i maj, men det var som vanligt inget jag uppmärksammade, fast jag hade tankar om det. Kanske mest för att jag inte tror det är så många som läser på den här bloggen, den är inte precis snygg eller informativ eller positiv..... Den är ungefär som jag; lite lagom tråkig sådär, haha!

Hur som helst! Tezzie, min vän i cyberspace, har en blogg give away för att fira ettårsdagen. Hennes blogg är snygg som tusan, och det beror på att hon tar jättefina kort! Nu kan man vinna en bild tagen av henne, uppförstorad.... Snacka om att man vill ta chansen, liksom. Enda kruxet är om man vinner att välja vilken bild.... Knalla över till Not always picture perfect och kolla så får ni själva se....!

3 kommentarer:

  1. Tack, snälla du! Men vet du...du får lägga skilda kommentarer för nr 2, 3 o 4 för att öka dina chanser att vinna (tänker nämligen försöka mig på ett 'random val' programm för rättvisans skull ;D). O, inte måste du skriva om allt...bara lägg numret eller liknande som kommentar!

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Har nåt du kanske vill se... ;D

    http://notalwayspictureperfect.blogspot.com/2010/10/and-prize-goes-to.html

    SvaraRadera