torsdag 14 oktober 2010

Nytt liv på bloggen?

Jag skrev ju häromdagen om hur tråkig jag tycker att min blogg är. En del har verkligen nichat sig när det gäller bloggandet; positiv inriktning, bildbloggande, politiskt, pyssligt.... Mitt är liksom inget av det, utan bara precis det jag inte ville att den skulle vara när jag började, d.v.s. tråkig! Men att blogga kräver tid och engagemang, och inget av det har jag varit särskilt begåvad med ett tag nu. Därför har jag faktiskt funderat på att helt lägga ner det här bloggeriet. Nu är jag inte den som är den, utan jag tänker ge det ett försök till. Jag ska engagera mig lite, försöka snygga till här och vara lite positiv.... Värt ett försök, eller? We'll see!

2 kommentarer:

  1. Joooo...snälla du, fortsätt bara!!! Hoppas du hittar din inspiration, för jag gillar verkligen att hälsa på här hos dig :D

    SvaraRadera
  2. Äsch, man behöver inte ha någon speciell inriktning. Det går att kasta in nästan vad som helst i en salig blandning!

    SvaraRadera