söndag 5 september 2010

Nähä?

Jag hade sett fram emot att spendera i alla fall förmiddagen hela familjen eftersom P börjar jobba klockan ett idag. Fast sen ringde hans telefon och han stack till jobbet för tio minuter sen, så där rök den dagen. Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad vi ska ta oss till, för jag känner inte riktigt att jag vill köra med vår nya bil... Den är fin å så, men jag är inte van vid den och då blir jag orolig och vågar inte riktigt. Plus att jag faktiskt inte vet vart jag ska köra? Vi hade tänkt åka till Barsebäck och samla sten på stranden, men det förutsätter att man är två vuxna, jag åker inte själv för jag vet att barnen kommer få svårt att gå på stenarna själva... Sen ligger ju alla alltid och sover så länge så man kan inte precis vara spontan och höra om någon vill hitta på något...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar