söndag 19 september 2010

God morgon, sköna söndag!

P har just åkt iväg med J2 till akuten. J1 har tydligen legat i soffan oc tagit sönder en studsboll, och J2 har tagit en av bitarna och stoppat upp i näsan. Så det var raka vägen in på akuten, eftersom studsbollen dessutom är genomskinlig så det är svårt att se något.
Why, liksom?

Annars är det röstningsdags idag. Dags att ta sitt samhälleliga ansvar. Jag har bestämt mig för hur jag ska rösta, även om jag inte vet vilka personer jag borde rösta på. Det ska också bli intressant att få se matsalen där J1 äter (och kommer äta de närmsta åtta åren) lunch.

Nu ringde P och sa att studsbollsbiten hade åkt ut. Egentligen tycker jag att de borde åka till akuten ändå för att se att inget är kvar, men P vill inte "sitta där hela dagen" så jag antar att de kommer hem igen snart. Dags för frukost, med andra ord.

Ja, just det! Jag såg I rymden finns inga känslor igår. Den var riktigt bra! Se den! (och vad härligt det var att få ett par timmar för sig själv!!!!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar