torsdag 9 september 2010

Livsstilsval



Jag tycker att det är helt fascinerande med människor som är intresserade av att vara snygga och välklädda. Eller kanske mer att det finns människor som tycker att det är omöjligt att inte vara välklädd, oavsett vad man ska göra.

Egentligen är jag nog också lite avundsjuk, för jag önskar att Jag orkade bry mig mer. Det måste ändå vara rätt skönt att ha snygga kläder och känna att man är fin... och ändå, att orka ta på sig pumps och snäv kjol när man vet att man ska ut och resa...? Nejminsann, när jag ska resa vill jag ha bekväma kläder som jag kan springa i, om det skulle behövas. Fast det kanske finns de som är bekväma i pumps?

Fascinerande!

1 kommentar:

  1. Kan inte instämma mer...har inte orkat bry mig sen jag var, ca, 16 år :D...o i bland önskar man verkligen att man skulle ha ork *suck*

    SvaraRadera