onsdag 9 november 2011

Riskbedömning

Från maj 2009

Så i går när jag hade bråttom hem för att hinna hämta ungarna innan fritids stänger (halv sex) började jag med mina riskbedömningar. Var kommer det bli glashalt om någon månad, var är det störst risk att jag halkar och skadar knät igen, hur mycket tidigare måste jag sticka från jobbet för att hinna gå när jag blir för rädd för att cykla..? Osv. Jag är värsta haren, särskilt när det kommer till det här med att knäskålen ska hoppa ur led igen. Det smällde ju så otäckt sist och jag kan fortfarande höra ljudet i huvudet... Usch.

För övrigt så har jag en rekommendation i form av ny amerikans TV-serie som är totalt rolig, faktiskt! 2 Broke girls. Jag orkar inte leta reda på nåt klipp på youtube utan reklam, så ni får göra det själva, men seriöst, det är roligt! Äntligen en TV-show som är bra. Som jag har väntat.

1 kommentar:

  1. Hoppas knäet håller sig på plats...simma lugnt, bara ;)
    Tack för tv tipset...o, tack för snälla kommentarer hos mig <3
    (snacka om stämning, förresten...vilken underbar bild på J1!...man kan ju riktigt höra vattnet 'gluppa' under bryggan!)

    SvaraRadera