torsdag 3 november 2011

En massa Wihoo! Och lite annat.

Wihoo! Vi har biljetter till NKOTB-BSB-konserten i Malmö i maj! Det blir typ 20 år sedan jag var och tittade på NKOTB i Globen. 14 000 skrikande fjortisar, själv var jag superförkyld och hade ont i halsen och kunde inte skrika, men det var också då jag lärde mig bussvissla, för att kunna göra nåt ljud ifrån mig som motsvarade pipiga skrik. Nostalgi delux! Här kommer min favoritlåt...



Wihoo! I morgon är Patrik äntligen ledig så att vi kan vara lite familj. Vi ska packa oss in i bilen och åka till stugan för att för första gången sova över en natt. På lördag åker vi vidare till Blekinge för att gå på kusinbarndop. Vi har väl inte supermycket kontakt med kusinen i fråga (lite på FB - ännu något det där stället är bra till!) men det är ju ändå ett tillfälle att träffa släkten och det är kul om Jolin och Jack också får veta vem folk är. Vi sover hos min mormor till söndag och sedan bär det av hem igen. Inte så wihoo att jag har en fet rättningshög som jag inte kommer bli klar med, eftersom jag inte börjat än, men det är ett senare problem.

Wihoo nummer tre och fyra är att jag ska fylla i tatueringen (igen!!) idag. Det har stört mig att den inte blir ba, att min hud inte verkar kunna ta till sig den bruna färgen, och nu är det verkligen tredje gången gillt. Sanslöst att behöva göra samma grej tre gånger, inte för att det gör så ont, men jag skulle ju hellre göra tre olika tatueringar istället för samma varenda gång. Och så ska jag på bio med Hanna ikväll och kolla in En dag, boken som jag läste i september. Egentligen hade vi tänkt kolla på Niceville, men den har slutat gå. Ingen fara dock, den kanske trillar in här hemma, på nåt mysko sätt.

1 kommentar:

  1. ...och när Niceville trillar in kanske den kan trilla vidare med flaskpost söderut. Långt söderut. Till en ö. NKOTB - jag fick skriva ett fanbrev till en av grabbarna (Jordan?) åt en gemensam klasskompis. Gulligt. KRAM

    SvaraRadera