onsdag 19 oktober 2011

*nytt inlägg*

Här är ett nytt inlägg. Jag har haft lite lektioner på jobbet, men desto mer planering och kopiering, och sen har det blivit sena dagar och tiden bara rullar på. Dessutom har jag sen i fredags vaknat med huvudvärk och illamående varje dag. Det är någonting som inte står rätt till. Jag skrev en gång här på bloggen att jag har ett "lazy eye", och jag har berättat om MRI-scannen jag fick göra för tre år sedan när min optiker fick spel över ögonlocken som hänger. Well, jag tror att det kan vara någonting (inte ögat kanske, men nåt) som påverkar min balans också, eller om det är något annat fel på ögat, och att det varit det i alla fall det senaste året. Så i fredags tog jag mig tid att ringa läkaren och på fredag ska jag få gå till ögondoktorn och kolla upp. Hittar de inget så ska jag be dem skicka mig vidare, för så här kan man ju inte ha det resten av livet.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar