fredag 28 oktober 2011

Bästa dagiset i Lund

Om man också har koll på mig och/eller Patrik på facebook har man redan sett artikeln i Sydsvenskan som handlar om Jacks dagis. Om inte så har ni alltså länken i detta inlägg. I pappersversionen är det en bild till på Jack, när hans fröken Emy hjälper honom på med kläderna. (och i nätversionen är det Jack med Shrek-mössa) Jag gillar verkligen att de har citerat konversationen mellan Jack och hans kompis, om hurvida Jack är en pojke eller inte eftersom han har nagellack. Undrar vad de ska prata om idag då, idag har han inte bara nagellack utan läppstift också.....


Det var förresten extra roligt att lämna Jolin i skolan idag då alla var utklädda till monster - allt från superman till liemannen till häxälva till prinsessa och massor av häxor.

1 kommentar:

  1. Wow vad fina det blev :)
    Jag har inte varit här inne på länge,jag trodde inte att du bloggade så ofta. men nu ska jag gå in oftare!!!

    Kram Sandra

    SvaraRadera