torsdag 20 oktober 2011

Haha! Fjårtis!

Sååååå, idag var jag med mina sjuor i datorsalen och på nåt vänster fick några av pojkarna upp en bild på Orlando Bloom som Legolas i Sagan om ringen på skärmen. (hur de nu lyckades med det då de egentligen skulle skriva en berättelse om en egenpåhittad gud, men hur som helst) Jag undslapp mig en trånande suck och de fnissade gott åt det. Så långt så väl.

Nu är jag hemma och hade tänkt sätta igång Sagan om ringen och spola fram till alvernas rike för det är så himla vackert (både riket och Legolas dårå), men jag orkade inte så jag sökte lite på youtube istället. Då hittar jag en video som någon gjort där själva poängen är att ställa Orlando Bloom mot Legolas (d.v.s. samma person) och fråga sig den ytterst viktiga frågan: Vem är snyggast?



Ahhh, jag önskar jag var 14 igen så det kunde vara legalt att hänga upp en stor Legolasbild brevid sängen....
(förlåt Patrik, men är man fjortis så är man)

1 kommentar:

  1. Älskar Legolas, när M föddes hade han ETT alvöra till och med!!

    Sarah

    SvaraRadera