måndag 2 april 2012

Ut med det gamla!

Idag fyller min syster år, men det ska vi inte fira på något särskilt vis just idag, utan en annan dag.
Istället har vi hyrt släp mellan 10-20 idag och ska göra oss av med en del saker som jag inte gillar här hemma. Det ska bli skönt att bli av med grejerna, men också väldigt tomt. Och då menar jag inte i hjärtat, utan i lägenheten. Det blir en del förvarningsutrymme som försvinner, men jag har hellre skiten i högar på golvet, och sen kanske vi kommer oss för att rensa och kasta och få in någonting lite mer praktiskt.

För att dessutom göra det mesta av att hyra släp har jag shoppat loss på blocket - en våningssäng och en stor studsmatta - och dessa ska forslas upp till stugan idag med. Stackars Patrik får spendera sin lediga dag med att köra släp, men sen har vi alla någonstans att sova till helgens stug-sleepover. Det är ju bra.


Dags för frukost. Den här utsikten kan man ju sakna lite....

1 kommentar:

  1. Ja en sån utsikt skulle man ha varje dag...:)
    Ha en bra dag...:)Kramiz..

    SvaraRadera