lördag 7 april 2012

Min iPhone och jag

Två dagar kvar på påsklovet och jag är så glad att jag jobbade undan allt innan jag gick på ledighet, för jag har verkligen haft ledigt!

Man kan ju tycka att någon som är ledig borde ha tid att blogga, men så är då inte fallet när man fått din nya iPhone levererad. Här spelas det rumble och fotograferas för fullt. Dator, vad är det, liksom. Att det sedan tog fem minuter att fatta hur man RINGER med denna telefon, det är en helt annan historia.


Igår åkte vi till stugan för att fira lite påsk men 20 minuter efter vi fått upp studsmattan som vi köpt på blocket, började det regna. Och sen fick Jack feber på natten och vi hade ingen Alvedon med oss så klart. Till råga på allt var det snöoväder när vi vaknade och dessutom kajkade min rygg ihop efter att ha delat säng med Jack en natt. Vi åkte helt enkelt hem igen, vilket är det fina med att ha stuga så pass nära hemmet. Vi känner oss alla mer eller mindre kassa idag, och Jack och jag har spenderat några timmar sovandes under dagen. Skönt att kunna göra det om man känner att man behöver!

Nu ska jag ta min iPhone och gå och dricka lite vatten, vi ses när vi ses!
Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar