söndag 4 september 2011

Haha!

Usch, jag vet ju att det var en tjej från någon tidning som frågade hur vi hade hamnat på rollerderbyt igår. Hon frågade också om de fick ta en bild. Men jag trodde att de skulle ge lite förvarning om när de tog bilden, så att jag kunde försöka se ut mindre som jag. Men det gjorde de inte, och nu är vi med i tidningen. Dock utan kommentarer. Vi var ett udda inslag i publiken, därför var vi intressanta, fast jag tycker ju att det fanns snyggare människor som de kunde riktat in sig på, just för att det som var mainstream igår inte är mainstream i vanliga fall.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker vanligtvis ni är en väldigt söt familj på alla sätt och vis, men ni såg lite kul ut eftersom alla hade typ helt olika miner och verkade tycka totalt olika om det som hände i rinken :) Kul att gå och titta på en sån sak.Jag minns att ni såg filmen med Drew Barrymore om rollerderbyt, eftersom det var P som fick mig att se den. Det såg rätt kul ut att titta på om än totalt livsfarligt.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det är en bra bild. Fler barnfamiljer i publiken!

    SvaraRadera