söndag 20 februari 2011

Vad blir det för mat?

Jag har varit med pappa och spelat badminton nu på förmiddan. Det finns ingenting som kan få mig att springa och hoppa i vanliga fall. Jag missar hellre bussen än springer (fast med lite modifikation, för sedan förra året har jag till och med börjat springa ibland när jag håller på att missa bussen...), och hoppa är helt enkelt inte min grej. Men, badminton är roligt, jag både springer och hoppar och rör på mig - helt frivilligt! I morgon kommer jag ha träningsvärk. Allt annat är en omöjlighet.

Något annat som känns helt omöjligt är att dagens tema52 är "självporträtt". Jo tjena. Kanske om jag varit inne i en period där jag åtminstone var lite nöjd med mig själv, ja då kaaaaanske jag kunnat få till något. Nu? Inte en chans. Och jag vill inte köra den klassiska fotograf-posen med en kamera framför ansiktet. Isch. Usch.

Och vad blir det för mat? Potatismos och... ? *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar