tisdag 22 februari 2011

Upp med labbarna!

Här har J2 gjort en make over på "Upp med händerna, borsta tänderna", som numera är en toystoryfierad version, nämligen "Upp med labbarna, borsta tänderna!". Haha!

Så jag har varit riktigt duktig idag faktiskt, och var kan man få tala om det om inte på sin egen lilla blogg som ju har massvis med besökare nu för tiden! Jag har dammsugit hela lägenheten i ett sträck - utan datorpaus! - och slängt all sopsortering, och pantat burkar, förutom att jag då har lagat mat också!. Jaja, jag förstår, det är husmoderliga saker som alla människor gör varje dag eller åtminstone varje vecka. Men ändå. Nu var jag ändå lite duktig, så det så.

Ikväll ska jag gå på bio med Hannchen och titta på True Grit. Äntligen en film som jag är sugen på att se på bio! Klockan närmar sig dags att bege sig (nja, inte riktigt, men snart så) och grejen är att jag är hungrig. Ska jag vara vettig och äta nåt eller ska jag spara mig och äta godis istället? Nääää, vi vet svaret på det där. Jag ska äta nåt vettigt och sen... ehm... popcorn tror jag. Det måste ju vara bättre än godis?

Ha en bra lördagkväll! (tänkte jag skriva tills jag kom på att det bara är tisdag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar